tisdag 14 maj 2013

'cause i'm always where i need to be

Sömnad på schemat idag. Börjar inte på några nya projekt nu eftersom det är så kort tid kvar och att sista veckan ändå kommer totally dedikeras åt att förbereda modevisningen. Så jag sitter och syr provlappar! Riktigt skoj faktiskt. Vi ska ju ha gjort dom innan kursen är slut, men glad att jag sköt upp det, mina skills är på en annan nivå nu än det var när jag började kan man väl lugnt säga..

Händer väl inte så mycket annat just nu. Förutom att jag är galet pepp på livet. Alla mina beslut som tagits den senaste tiden bekräftas med världens bästa magkänsla, har så fina människor i mitt liv och cirka världens bästa familj (som skickar handskrivna brev till mig, hur fint?!)

Provlappar for the win

Dessa foton hittades av faster och pappa när farmors lägenhet rensades. HUR GULLIG VAR MIN PAPPA SOM BEBIS PÅ EN SKALA? Man vill ju bara gosa sönder dom där runda kinderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar