onsdag 29 maj 2013

oh dear, is it really all true?

Sov så himla dåligt inatt. Typ 3 timmar. Och vaknade på helt fel sida. Ville typ bara lägga mig i fosterställning och böla.

Men min helt underbara fackteckningslärare vände min dag helt och hållet. Vi har idag haft individuella samtal med henne om våra arbeten under terminen. 
Hon överöste mig med sån otroligt fin kritik och uppmuntrande ord att jag satt där helt stum, illröd i ansiktet med tårarna brännandes bakom ögonlocken. När en lärare som haft sjukt många elever under sina år säger att hon inte varit så här imponerad av en elev på väldigt länge känner man hur ryggraden rätas upp EN ANING. Hon vände mitt dåliga humör TOTALT och jag har nog aldrig känt mig så peppad på att hålla på med detta (även fast det konstant är en emotionell bergochdalbana) som efter mitt prat med henne. NU JÄVLAR ska jag satsa!

2 kommentarer:

  1. Faster är inte förvånad. :) Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia :))) var tvungen att skryta lite.. <3!

      Radera