lördag 11 maj 2013

long time no see

Mycket trevlig vecka. Långhelg spenderad i ett sommar-Brighton. Blev allt från picknick i Rottingdean, häng på stranden med vänner, 6-årsfirande, promenader på South Downs med världens mysigaste (och äldsta) hund. Sen hem till Stockholm med en förkylning på halsen. Fick ställa in mina tandläkarbesök pga feber, passade även på att fråga vad dessa besök skulle kosta mig och hakan var väl i samma nivå som mina hälar när jag fick svaret. Det får helt enkelt bli en senare fråga..

Det var sommarklibbvärme även i Stockholm, lövely. Trotsade min förkylning och tog mig ut i det härliga vädret några gånger. Samt åkte till farmors lägenhet med fina faster och pappa för att rensa ut lite.

Åkte ner till Småland tidigt imorse för att mötas av att internet inte fungerar på skolan. TRÖTT. Förlåt, men jag börjar känna mig klar här nu. Ser fram emot nästa steg. Och det är enbart det som är kvar av denna helg + nästa helg som jag är kvar i Värnamo "själv". Den 24e är det begravning i Stockholm och helgen efter det får jag besök både från Stockholm och England för vår modevisning. Sen är det SLUTTTT.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar