torsdag 21 februari 2013

dags för nästa deja vú

Vart hemma i några dagar nu, även fast jag saknar det livliga Paris så är det faktiskt skönt att vara hemma. Kan ta tag i mina planer och projekt nu. Har hunnit träffa finafinafina Andrea innan hon försvann ner till Linköping, men har mest vart hemma i lägenheten och jobbat.
Mina händer värker efter allt skissande, mina symaskiner spinner av lycka för att de används flitigt och vardagsrumsgolvet är argt för att det inte syns pga allt jag inte plockar undan efter mig.
Åker ner till Småland på måndag, ska bli så fint att träffa alla igen och få skapa, skapa, skapa. Innan dess har jag dock två utställningar att gå på, träffa härliga vänner man aldrig hinner se eftersom man inte bor här längre och ca 1000 andra grejer. Så fint att se dig igen, mitt fina Stockholm.

En sista bild från taxin med detta i lurarna. En låt som betyder mer än jag vill erkänna.

1 kommentar: