tisdag 5 februari 2013

you captured what seemed all unknowing and candid

Hej hopp. Är så trött så jag nästan svimmar. Har haft besök som har snarkat och gav upp min sköna bäddsoffa och sov i den mycket obekväma loftsängen, så har inte fått all den sömn jag behövt. Tror även att jag och Sarah smittar varandra, back and forth. Gick ett ärende i eftermiddags och kände mig helt svimfärdig när jag rörde mig tillbaka mot studion. Lyckades jobba i två timmar till, men var tvungen att gå hem 20 min innan jag vanligtvis slutar. Så inte så farligt egentligen. Hoppas verkligen jag inte får ännu något hemskt, utan att det bara är sömnbrist.

Utöver detta har det varit en riktigt bra dag. Sarah är verkligen världens goaste och roligaste (och att hon har en helt fab irländsk accent skadar ju inte) så det har vart en sjukt bra dag i ateljén. Vi har mest klippt ut mönsterdelar i skinn vi fick igår till massa kunder i Japan och USA, pratat musik, druckit te och sagt elaka saker om kändisar vi inte tycker om. På eftermiddagen gick Anika igenom lite gamla kollektioner och grävde fram lite plagg till mig och Sarah. Så nu äger jag lite coolers Skärström kläder. Varav en är en illröd skinnväst. Får se om jag kan lyckas matcha den med något..

Har vart hemma en stund nu och hunnit äta. Även klickat hem ett par underbara skor från Vagabond. Jag är en fattig student, men hey - man har sina prioriteringar här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar