lördag 16 mars 2013

a cubism dream

Tack för alla fina kommentarer, både här, irl och instagram osv. Blir himla glad!

Har disponerat min tid bra denna vecka. Hunnit med nästan halva kollektionen och lite till. Och allt går så braaaaa. Jag och Alice pratade om det häromdagen. Att förut när man gjort grejer så har det alltid varit något som gått lite fel. Någon liten petitess som man är missnöjd med, och även fast andra inte tänker på det så kan man inte sluta störa sig. Men nu helt plötsligt går allt asbra. Jackan blev så himla bra och allt jag sytt hittills till kollektionen är jag jättenöjd med. High 5 till det nya självförtroendet!

Idag har det växlats mellan att chilla i soffan med korridorsvänner och jobba jobba nere i sysalen. Nu har dock mina ögon börjat gå i kors pga alla mönster på tygerna, så vilar en stund framför dåliga amerikanska serier. Går kanske ner senare. Eller så kanske jag ska jobba på fackteckningsuppgiften. Hm. Får se.


Sneak peak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar