tisdag 12 mars 2013

pull me down

Helgen vill jag inte säga så mycket om. Spenderades mest under täcket där jag önskade att jag var någon annan. Förutom lördagskvällen då vi dansade oss svettiga till dålig musik på Harrys. Precis vad jag behövde.

Stilhistoria hela dagen igår, från 1300-talet till nutid, sjukt intressant. Men betydde ju att jag inte fick något gjort. Har dock ändrat på det idag. Är nästan klar med min jacka, enbart handsydd fåll kvar. Och fålla ärmarna, juste. Har även börjat på lilla kollektionen. Kul kul!

Kuvertfåll, blir så himla bra. Ignorera plåstret. Har lyckats klippa mig i fingret igen. Det händer minst en gång i veckan om man heter Frida Hellberg

Har, som jag tidigare sagt, inget foder i jackan, utan sytt en infodring vid axelpartiet och dekorerat alla  sömsmåner med snedslå

Dragkedja fram och dold ficka i sömmen på framstyckena, ta-da

3 kommentarer:

  1. Helt extremt vacker jacka Frida! Bravo!

    SvaraRadera
  2. Jag är ändå glad att du är du. Bästa fridan ju!!

    Och sinnessjukt snygg jacka!

    SvaraRadera
  3. Världens bästa<3

    SvaraRadera