tisdag 5 mars 2013

so don't teach me a lesson cause i've already learned

Helgen spenderades mest i Julias hus där jag tryckte, tryckte, tryckte. Hände inte så mycket mer än det, förutom att jag drack alldeles för mycket te. 

Haft en himla bra dag idag, sömnad hela dagen med ett kort avbrott för klassmöte där vi planerade modevisningen vi ska ha innan vi slutar. Känner mig taggad. Hunnit med att sy en toille till en skjorta, ändrat lite i mönstret OCH sytt skjortan. Minus knappar och knapphål då. Men ändå. Börjar bli kaxig och känna att Project Runway skulle vara en barnlek, men så mycket hybris ska jag inte få.

Och så har jag så fina klassisar. Skrattade så mycket vid middagen att jag både grät och fick magont. Känns lite tomt och tråkigt att det bara är 3 månader kvar på utbildningen, men ska ta vara på all tid som är kvar. Med ett litet avbrott hem till Englandet snart. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar