onsdag 26 juni 2013

shadows of the mess you made

Vaknade imorse med en trevlig överraskning. Feber. Mitt immunförsvar är fan sämst.
Bestämde mig för att jag inte vill spendera hela dagen i sängen (för då känner man sig ännu sämre..) så jag tog lite paracetamol, promenerade upp till Hangleton och käkade lunch med Mike. Bra beslut.

Gårdagen var riktigt kul, både jag och Mike var lediga (jobbade i måndags, det gick bra, ska jobba någon dag i slutet av veckan också, sen hoppas jag på raka besked om jag fått det "på riktigt" eller inte. Håll tummarna!) HURSOM - Loxdale hade frågat Mike om han kunde sätta upp ett tält - för sommarskolan (med alla skitungar från sydeuropa) börjar smått denna vecka och STORT nästa. Dom får liksom inte plats allihopa i skolan. Så himla bra planering.. Det var cash-in-hand, så han sa ja. Jag följde med och satt i solskenet med mitt ritblock medan männen svettades. Känns bra att kunna vara tillbaka utan att må dåligt över det. Loxdale är en kärlek jag hade svårt att komma över, det var en svår tid då vi bråkade mycket, men nu är vi äntligen vänner. Lite konstigt dock att se mina gamla tavlor från Brunswick Square hänga inne i caféterian? Hah.

När männen hade svettats klart åkte vi in till Hove för att möta upp Bradley som fyllde hela 24 i helgen! Steve mötte även upp oss där. Konstigt att tänka att han var min lärare för två år sen, när vi nu blivit homies och hörs dagligen. Kul dock!
Dumma Bradley dök inte upp förrän tre timmar senare för han hade somnat.. Men det var ändå riktigt fint att träffa min Newcastle pojke. Han kom dock med tråkiga nyheter - han kan inte följa med till Sverige nu i juli pga jobb, men vi pratade om att kanske köra en Stockholmstripp i slutet av sommaren istället. Vilket vore helt awesoooome.

Och även fast jag ligger här med feber och knappt kan resa mig upp så mår jag så himla bra. Jag har aldrig sett en sån förändring hos någon, NÅNSIN, som hos min dude. Han är bra han!

Och ikväll har jag äntligen en skype-date med bästa mamma!!
LIVET ÄR FINT JUST NU!

Lite för internt för att ens försöka förklara. Clever dudes though...

Loxdaaaale

På vägen hem igår hittade vi mysig, billig mexikansk restaurang. Sjukt goda fajitas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar