onsdag 12 juni 2013

where's me sun?

NU är jag tillbaka.
Ville bara vila lite från allt som har med datorer att göra ett tag. Mamma, pappa, Annelie och Mike kom till modevisningen/utställningen vilket var jättekul och gick hur bra som helst. Packa, packa, packa, städa, städa, städa innan vi tog våra väskor och åkte upp till Stockholm. Där har vi varit jätteturistiga och haft det asbra i det helt underbara vädret. Skansen, Fjäderholmarna, nationaldagen, mormor, familjen, picknick med fina vännerna OSV. Himla bra vecka.








Sen vart det flyget till England. Bara vart här i några dagar men redan hunnit bli förkyld. Som jag förstått det så har vädret varit lite sisådär även i Sverige, men herre. Besviken Frida. Kyla och regn i Englandet. Men har fått det lovat till mig att det ska bli fint till helgen.
Har under dessa få dagar hunnit småhandla lite grejer, hittat massa underbara retroaffärer jag aldrig sett förut (sjukt eftersom jag ändå bodde här i över ett år), hängt med gamla vänner över massa koppar te, skaffat nya vänner, hittat myspuben nummer ett MEN det bästa var ändå igårkväll. Vi var på middag hos Mikes mamma och det var så brittiskt så jag nästan dog. Tänk er tre gamla tanter med EXTREM engelsk accent sitta och prata om hur deras blommor och andra växtligheter inte har BLOMMAT UT i år för SOLEN är ju inte här. Heh, underbart.

Nu ska jag snyta mig för hundrade gången sen göra mig iordning för en intervju. BAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar