söndag 21 juli 2013

BIRTHDAY GIRL

Bästa dagen. Började kvällen innan med att vi gick till Colins pub och skulle ta EN ÖL. Men det hann bli midnatt, hela puben sjöng för mig och Colin bjöd på drinks. Tror inte han kommer ihåg det efter dock för han var ganska wasted, heh.

Igår blev jag väckt med DUNDERFRUKOST och med familjen på Skype. Fattade ingenting först. Såg lite männskor på Mikes dataskärm och ba "nejmen det där ser ju ut som mamma" hah. Så himla fint!

Sen tog vi vår stora picknickkorg och Mike vägrade att berätta vart vi skulle. Men när vi hade åkt förbi Rottingdean med 12an så började jag förstå vart vi var påväg - SEVEN SISTERS. Har tjötat på Mike att jag vill dit i typ två år. Och det var så himla mysigt!

Vi tog tåget hem och gjorde oss iordning snabbt, sen in till myspuben Lion & Lobster där vi mötte upp massa fina vänner. Blev sjungen för igen och bjuden på dricka igen. Älskar att fylla år. När klockan slog halvsent insåg vi alla att ingen av oss inte hade några pengar kvar (det negativa med att fylla år precis innan lön..) och några av oss åkte hem till oss. Fick tårta och dom sjöng för mig en TREDJE gång. Lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt, till slut tyckte någon att vi skulle spela "I have never". "Fuck no" sa jag och gick och la mig. Så trevlig värdinna.

Vaknade tidigt imorse av HETTAN. Asså herregud. Detta land är helt sjukt just nu. Degade i sängen tills lunch då vi gick upp till Mikes mamma och hängde med Ellen och Iona, mycket trevligt. Nu ska vi packa, för imorgon eftermiddag rör vi oss mot London och tisdag morgon Stockholm, can't wait!








Har lite svårigheter med att vara seriös ibland, heh


Heh, som sagt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar