fredag 19 juli 2013

the present has no ribbon

Har nog inte varit så här exalterad inför en födelsedag sen innan jag var tonåring.
1. Min man har planerat en heldag för mig imorgon. Har ingen aning om vad som händer. Förutom på kvällen då vissa vänner råkat försäga sig, heh.
2. På måndag åker vi upp till London för att på tisdag bege oss till SVERIGE. Har cirka världens bästa vecka planerad. Landställe, födelsedagsfirande med familjen, födelsedagspicknick med mina vänner, turista i min egen stad - aaah ska bli så kul!

Och så är jag allmänt glad för att jag idag tog tåget in till Brighton och skrev på ett kontrakt, kontrakt. Känns himla bra att kunna säga att man har en fast månadslön och slipper alla deltidsjobb där man måste jaga chefen för att få sin lön. Var dock ändå tvungen att gå in till restaurangen för att försöka få min lön. Men lägligt nog är chefen på semester och dom vet inte när han kommer tillbaka. Awesome.

Hursom, tog en promenad hela vägen hem i det vaaarma vädret (och tror jag såg en gammal klasskamrat från mellanstadiet, sjukt?) Jag älskar denna värmen och vill verkligen inte klaga, men jag tycker ändå det är liiite skönt att vi ska åka till Sverige nästa vecka när det kommer bli 34-35 grader varmt här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar