söndag 21 april 2013

breezeblocks

Ännu en bra helg. Igår var jag nere i sysalen en stund, samt nere på stan en sväng i det härliga vårvädret. På eftermiddagen var vi lite folk som stack till fotbollsplanen och spelade brännboll. Sjukt kul. Inte lika kul att vakna upp idag och ha jävla träningsvärk. Asså, hur otränad är jag? Får väl skylla på att jag inte har några flats och sprang i klackar, och hoppas på att det är en bra ursäkt.

Idag har jag spenderat den mesta tiden i vävsalen och sysalen. Hann ju inte så långt på väven som jag hoppats.. Tur att jag har väv-proffs-jouren (aka mamma) jag kunde ringa, så nu har jag äntligen börjat på mitt lilla tyg. Växlade sen till sysalen där jag sydde två ärmlösa skjortor, allt färdigt förutom snedslå som ska på ärmringningen. Som sagt, bra helg. Fast har ju ändå bara hunnit med ca 20% av det jag tänkt.. Aja.



2 kommentarer:

  1. Snyggt! Herregud, du är så imponerande produktiv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack min fina bff! Är dock tyvärr inte så produktiv som jag VILL vara, men jag jobbar på det, haha

      Radera