måndag 15 april 2013

we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Bra helg.

Kort vävlektion i fredags där jag varpade. Hoppas på att kunna sätta upp väven imorgon så jag kan börja väva och BLI KLAR med ulltyget. Nästa vecka har jag ju tryck igen.

Lördagens väder var inte det bästa, men gick i regnet till Ica och hämtade ut mitt paket, vilket var tyg till kläderna som ska sys till modevisningen, hurray. På kvällen var det festligheter i andra elevhemmet både med folk från skolan och outsiders, mycket trevligt.

När söndagen kom var det helt plötsligt vår. Var ute i flera timmar med fint sällskap och promenerade och åt sedan megabuffé på kinakrogen så jag fick en riktigt fin food baby.

Denna dag har spenderats i sängen eftersom jag inte kände mig helt kry imorse. Efter x antal koppar te känner jag mig lite bättre och har skissat på lite grejer och tänkte även börja med nästa fackteckningsuppgift. Vi ska inspireras av bilar och utifrån detta göra ett tryckmönster. Funderade på att koncentrera mig på däcken på bilarna för att hitta något fint mönster i det som jag kan göra rapporter av. Får göra lite research först.

Funderar såklart även på Englandet, har pratat med vänner där och ska nog dit en gång till innan sommaren för att känna efter lite. Tummen upp till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar