torsdag 25 april 2013

never seen such good things


Fått mycket gjort på min lista idag. Hade inga lektioner, så det var väl därför. Gjort klart fackteckningen, som jag tom glömde nämna, det är biluppgiften iaf. Mönstret färdigt. Även klar med porträtt och vissa illustrationer. OCH broderiuppgiften. Som jag inte heller nämnde nä.

Lite drama i skolan idag. Tre pers i min klass sökte till modedesign i Borås, idag fick man veta om man får komma på provdag. En fick komma. Sjukt synd för de andra två eftersom alla tre är så sjukt talangfulla. Alla förtjänade verkligen att få komma in. Men hurray till Sabina! Håller tummarna för henne den 21 maj.

Imorgon har jag inte heller några lektioner, (asså whatsup med mitt schema? Pluggis-Frida vill ha lektioner juuu) förhoppningsvis är jag lika produktiv då.

Mina mönster jag även färgsatte sen. Använde inte världens bästa pennor så vart inte så bra som jag hoppats, men aja. Nöjd med mönsterna iaf. Speciellt med tanke på att jag skippade att jobba i Photoshop och gjorde allt för hand, phjuu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar