måndag 28 januari 2013

i wrote this sky

Bra saker
- asbra praktikplats
- bor bäst, ca 10 mins avstånd till ALLT som är kul
- vädret
- det här landet har världens godaste bröd och världens bästa ost
- börjar bli frisk
- mamma kommer på lördag!
- jag har massa tid att riiiiiiiiiiita


Dåliga saker
- jobbar fortfarande aplånga dagar = ont i ryggen
- lägenheten är fortfarande iskall
- min landlord är en pengakåt idiot
- äter alldeles för mycket bröd och ost
- har inte råd med drömjackan jag hittade på kooples för halva priset
- efter att ha bott i världens trevligaste land (england) klarar jag ej av drygheten hos fransmännen
- paris luktar prutt





2 kommentarer:

  1. Åhh, en blogg! :) Jag har nu läst ikapp allt sen du kom till Paris, och jag är så grymt impad över att du vågar åka runt halva Europa alldeles själv och jobbar som en skållad iller och har sånt fokus på vad du vill! Liiite avundsjuk är jag också ;) Krya på dej nu, finaste brorsdotter. Du kommer att komma långt, det är jag säker på. Kram från din imponerade Faster :)

    SvaraRadera
  2. Gud va fin du är Mia, det värmer så himla mycket! Tack :) KRAM!

    SvaraRadera