tisdag 15 januari 2013

nothing seems as pretty as the past

Helt slut. Har bara jobbat två dagar, men 22 timmar på dessa två dagar gör en trött. Bevis på detta - kommer hem, går 5 trappor (jag bor på sjätte våningen), ser att det lyser inne i vad jag tror är min lägenhet. Så jag knackar.. Smart av mig. Jag är ju den enda som bor där, duh. Iaf så öppnar en brittisk tjej som jag står och småpratar med en stund samt ursäktar mig och går upp till rätt våning. Bra där Frida. Kan ju trösta mig med att det kommer bli lugnare efter modeveckan.

Har städat lite för om dryga timman kommer Jens hit! Ska bli så kul att ha honom här i min lilla lya, även om det bara är knappt en vecka. Och oss två i Paris igen, det blir spännande. Party like it's 2010. Typ. Fast denna gång ska han jobba med sitt och jag ska jobba med mitt. Läste precis igenom lite inlägg från vår blogg vi hade när vi bodde här för exakt tre år sen. Åh va liten och oskyldig man var. Fina tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar