torsdag 31 januari 2013

tell me the one about the friend you knew

Är fortfarande fullt upp i ateljén, har de senaste dagarna klippt ut mönster till 4 jackor, 3 klänningar och 3 byxor. Byxorna har jag även sytt. Dom är i skinn, vilket är ett väldigt lätt och roligt material att jobba med. Väldigt annorlunda från tyg. Händer väl inte så mycket egentligen, jobbar långa dagar så har ju inte direkt någon fritid att hitta på massa saker. Men i helgen blir det ändring på det.

Anika är lika knäpp och rolig som vanligt. Ingen tråkig stund på Rue du Pont Aux Choux. Speciellt när man bevittnar ett triangeldrama. Tur att jag inte är med i det iaf. Nyårslöfte 2013 - inga fler jävla draman.




Mitt vs Anikas workspace. Jag som trodde jag var stökig av mig. 

Halvfärdiga bralls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar